Wednesday, June 9, 2010

teisipäev&kolmapäev

Teisipäeval siis ratsastasin jälle :)
Sõitsin siis täna kummiga taaskord, aga sõitsin nii et kumm oli peal hästi lõdvalt, et kui kangeks läks, tõmbasin tugevamalt ja kui pehme oli siis lasin täiesti lõdvaks.
Ta oli täitsa hea, sammus saab ilma kummita juba väga hästi hakkama, ta saab juba kenasti pihta mis toimub. Tegime pilte ka, anoooooo SHIT HÄPPENS :S and mostly to ME :S digikas peksab segast :S
sammust galloppile tõstega jurasin suht kaua, see on tal nagu whhaat?? mis sammust saab kaa tõusta galloppi w? oh lahe :s mul oli nagu hmm... poniii. Aga ta õpib nii kiirelt, paarkolm selgeks tegemist ja juba tõusis sammust kenasti galloppi. Mis oli veel probleemne, oli siis see vabaratsmega käimised :S seal hakkab vingerdama ja jamama.
Aga mu on lihtsalt OMG, super :D
ei tegelt, väga rahul olen , ta ju mul niii vähe olnud.
MH, MA VAJAN NEID PILTE! MIKS MU DIGIKAS NIIMODI NÄKKULAKSIB!??!?
Andke mulle raha, siis ma saan uue digika osta :D
palun! I need it! Digikas ja telefon on elu! ja arvuti ka , loogzz :D Mingi kaotasin telo ära, teisipäeva hommikul, leidsin kolmapäeval. jaa guess where?
te nkn ei arvaks ära!
KELDRIST! :S Ma olen ikka 5+ tark laps :D
Hiljem sõitsin Ikuga ka, ja siis tuli Brittu minu juurde öööseks :D:D khm :D
Sellest ei kirjuta :D:D
Kolmapäev.
Ärkasime mingi kell 9-10 :d uups, häppens:D
siis kell 10 helistab Ivo, et kus me oleme, et ta on 2,5 tunnipärast kohal. Kas on kiire? me mingi ei ole:D panime ära, siis otsisime mu telo, sõime ja talli, mingi pool 12.
Vampel oli väääääga tige lihtsalt kui ta teada sai et ma niii vara läksin :S
Igatahes ta tuli,
Fikule ei pannud miskit peale
sõitsin koos Ivoga. Ta oli Fikust ka huvitatud ja ma näitasin mis ta oskab pärast.
Aga enne seda sõitsin oma skeeme ja staffi, saate aru! Ta on lihtsalt samm+traav super! Jookseb ratsmele ja no lihtsalt heaheahea!
Okei, sammust galloppi jälle jurasime :S nomidaiganes :s
siis ta tahtis et ma näitaks mis ta oskab , hakkas filmima
okei, traav :) kõik hea, nats kangutab.
Gallopp, eehh... nagu ikka, siis ütles et tee jalavahetus, teen :S ei tee :S mina ei tea mis tal viga oli :S tavaliselt teeb :S enivei, mingi tegin peatuse ja siis uuesti traav- gallopp.
Tahab et hüppaksin , hüppan :D Fiku oli hea, aga eriti ei tahtnud hüpata :S pole mingit hüppele minekut tal :S ega tal pole kunagi olnudki :S
Aga kargas hästi, noo siis ta panimingi 80 latt aia, tulen seda :) ilusti tuli
teinekord, OUMAIGAAD, JÄRGNEB ELUPIINLIKUIM MOMENT!
läks alla, aga ma ronisin täiega ette, ja säär läks ÜLItaha...
Noooooooo, ja siis ma panin seal kõhuli, jaa jalad plaksuga kokku, ja MATS ja maaühendus, mingi lohisen Fiku jalgade vahel.
Okei, norms :D
Ivo täiega , omgomg , oled korras? isver :D ma JÕHKRALT hirnusin lihtsalt :D see oli NII hale
ta sai selle filmile ka, jõhker
Okei, selga tagasi :D hüppan uuesti :d kõik jälle jummala hea :d
oksrit tulin ka, seal ristles :S rõve oli, aga üle sain. Siis läks ta ise selga
ütles et tuim on, ta ei tahtnud stekki ka, stekita on ta jube :s
ta hüppas ka, ütles et jummala vägev poni :D aga tuim...
igatahes ta ütles et ta mõtleb.
Stoori kohta ka,
siis läksime brittuga tuppa . Vaatasime housewifesid FoxLifelt :D Ülilemmik saade lihtsalt!
Ja saad aru :S vahepeal käis Carms seal , JÕHKER . me ei kuulnudki kui ta seal oli :s
Ta oli seal mingi 40 minta ka, noooo :S:S
Hiljem õue, pidime minema Iku ja Elluga sõitma, aaagga
oih, ei läinud :d
tegin sadula ja valjad puhtaks ja siis koju.
Vaatan meilboksi, Therje on kirja saatnud
et avatud arvestust ikka sõidad, mis tõug on EHS?
Mul olinagu , OUMAIGAAD MIS SUL VIGA ON? :S ma tean ja et ta mind ei salli, nooo saab ikka aru, et täheviga, et ESH mitte EHS... Noo :S ei pea ju mingi räigelt norima :S
Peale selle, ta teab küll kes on Figaro,
no :S ja kui oleks torihobuste arvestus no , siis ma oleks kirjutanud tõug - TORI
LIKE DA!
Vihkan selliseid inimesi, oi kuidas see ajab kettasse :S
ma olen nii närvis praegu :s
ta RAUUDSELT ei regandki mind ära, sest TÕUG OLI EHS, :S:S
noo :S HAIGEHAIGEHAIGEHAIGE!
Diku ka peksab segast :S
Oiii kuidas ajab närvvii :S:S:S

No comments:

Post a Comment