Wednesday, June 30, 2010

Kolmapäev - koolisõidu katsed.

Alustasin trenni siis hääästi pika jalusega,
Carms ütles et tegelt peaks veel pikemakspanema , aga minumeelest oli küll OMG kui pikk :d
Ta oli täna eest nii pehme, kunagi ei ole nii pehme olnudki veel.
Täitsa mõnus oli eest.
Alustasin siis nagu alati 5-10 minti sammu, ja siis pikk traav.
Mis tuleb tippiv :s saaks selle sammu ometigi pikemaks...
siis hakkasin voldil töötama ümber Carmsi,
kergendan kohati liiga kiirelt ja kasutan sisemist ratset ka ebaotstarbekalt palju.
Fiks oli täna kuidagi täitsa mõistev ja sai kergelt aru mis ma nõudsin,
ainult ise tegin jälle mingit jama :s ma kohe ei saa noh, pm nagu kõik on normaalne, aga võiks olla parem.
ja poni on super, mina võiksin ise tööd teha rohkem. Aga ma mitte nagu ei tee vähe, vaid pigem ei oska veel nii palju töötada ja kuhu ja kuidas suunata aga selleks on mul treener :d
Poole trennipealt vahetasime Brittuga valjad, kuna Ellu rabeles täiega ketiga otsmikurihma pärast.
Nii kui vahetatud saime, hakkas Fiku siputama, no what ever tõesti :d kuidas saab kett hobust häirida?
ei tea, enivei mind see siputamine nii ei häirinud.
Fiks tõusis hästi galloppile ja oli seal normaalne, kohati tundus et mul jäi sõitmisel säärt väheks kui koondasime.
Kannusega ei taha ka sõita, aga kui vaja siis ...
Tegime ka harjutusi et ma hakkaks ise välimise ratsme ja säärega tööle.
See mõjus mulle hästi, sain aru et välimisega on palju parem.
Britt hüppas siis Elluga ka, kõige kõrgem oli 120cm okser.
Siis enne seda hüppas Carms Binnuga, neil siis 110 okser.
Ja siis peale meid läks Carms Stooriga ja kõige kõrgem oli 140cm okser.
Voot, selline lugu siis tänaseks teile ;)

No comments:

Post a Comment