Thursday, June 24, 2010

Neljapäev - ujumispäev.

Täna oli järjekordselt mõnus soe päev ja otsustasime ujuma minna.
Kahjuks pidi Britt Celi Viljandisse viima ja sellepärast sõitiski ta varem ära. Tõin Fiku & Stoori talli, panime valmis .
Ma mõtlesin et kas panna sadul või mitte, heaküll otsustasin, et ei pane.
Sõitsime sammus Carmsiga tiigi poole, millegi pärast siis küll ei olnud ilm enam nii päikseline.
Raudselt meelega :D
Fiks oli täitsa rahulik.
Põhiliselt tegime sammu, vahepeal ka traavi.
Tiigi juurde jõudes algas riietumisvoor :D
Ma ju tulin ratsapükstega, olen ikka tark küll ma:D ja all olid ujukad. No okei, viskasin selili Fiku selga, ajasin jalad püsti ja üritasin püksid jalast ära saada.
Ookei, sain põlvedeni, siis hakkas Fiks liikuma :D Täiega naersime, noooo ma oleks kindlasti need püksid varem ära saanud kui ma poleks niimodi naernud :D
Siis ma viskasin kaks jalga ühele poole ja üritasin üle jala saada pükse, fiks liigub edasi ja Carmen paneb ka et ei kuku alla , ei kuku alla! :D Oleks alla pannud, ma ei tea kuidas selga oleks tagasi saanud, seega hoidsin tasakaalu ja sain lõpuks püksid ära :D
Mingid 2 mutti tulid tiigi äärde ja vaatasid ka kuidas me opadega vette läksime . Mingi päris normsid :D
Fiku läks täitsa hea meelega vette, kraapis jalaga ja nautis.
Vesi tundus soe, seega tegin ühe ujumisringi ka. Fiksule ka meeldis vist ujuda :) Loodame.
Tegin Stooriga ka ühe ringi, aga ma tulin liiga vara maha ja ta jõudis nii vähe ujuda.
Seejärel tulin välja, hoidsin opasid.
Carms läks tegi ka paar ujumisringi ise :)
Vesi oli jummala soe tegelt, selline just parasjagu :)
Tagasi tulles tahtsid opad ruttu koju saada.
Oleks võind ikka sadulaga tulla, täiega rõve oli sadulatta traavida kodupoole, kui nahk oli niiske :D
Põllul tegime galloppi ka, ikka täistempo pealt.
See oli juba mõnusam, sest siis oli nahk juba kuiv :D
Niiiii mõnus oli lihtsalt täiega kapata, Hirmus ja lahe samalajal.
See oleks ikka pääääris hull kui opa koperdaks täisgalloppis ja sealt alla veereda, nooo omg :d
Kimmu tuli meelde ;)
Fiks oli õnneks tubli ja temaga oli super lihtsalt.
Peaaegu kodujuures on üks koer, rääkisime juttu ja ei märganudki kui see loll koer jälle täiega tuli oma ketiotsas ja lõugama pistis.
Fiks täiega ehmatas ja mul olid just ratsmed pikad ja fiks pani täiega üle kellegi kartuli põllu :d
Suuuht jamh :d
Õnneks mingi kartuleid vms ära ei lõhkunud :D
Pärast viskasin jälle veits boksi tühjemaks ja siis läksime koolisõidu aeda panema.
Mingi poolteist tundi mässasime sellega :d
mõõtsime ja panime tähti :d
suutsin mõõdulindi tuksikeerata , 2 korda, :p andekas olen
Siis panime tõkkeid ka teisiti jaa juba oligi kell pool kaheksa.

No comments:

Post a Comment