Monday, June 7, 2010

Esimene trenn ja teine trenn.


Fiksu uudistamas uut kohta. Sõber Story-ga


Celi paneb kohe paika who's da boss ? :D



Treileris :)

Igatahes , 6 juuni, Pühapäev
Fiku läks siis täna esmakordselt koplisse, olin kohal küll vara, aga Britt ja ta ema juba lasid nad koplisse. Stoori ja Fiks saavad jummala hästi läbi, aga Celile küll uued ei meeldi. Teeb sääretõstet :D
Ellu sebib Fikuga, ega jah, Celku ja Ellu hakkavadki varsti indlema ju.
Iku on ns kuri BITCH! :S , Eti kah. Loodame et ruttu lepivad.
Pipsul oli rahakott kadunud ja me tegime otsimiskatseid :D ehk siis panime pinali kapotile ja rallisime ns autoga :D Pinal ei kukkunud maha :S suht hull värk,
igatahes kuna nad otsisid nii kaua siis ma läksin sõitma.
Panin Fiku vöö kuskile ära ja noooo suht äge mõistus mul, ei leia üles :S eriti haige...
Võtsin siis ühe pruuni riidest vöö, see oli suht paras. Panin kummi ka peale, no vaatab mis teeb selle peale.
Läksin välja, istusin selga ja sõitsin ns mööda koplit, oli rahulik ja lõdvestunud. Läksin platsi poole, nii kui kaugelt tõkkeid silmas läks krampi ja kukkus puristama. Kartis.
Platsile jõudes täiega vahtis tõkkeid, noo ega ta ei olnud ju varem tünne ja sellist staffi näinud. Täiega põdes kõike :D mul oli tegelt suht naljakas, aga rahustasin ja patsutasin teda, kiitsin kõige eest kui ligidale läks. Sõitsin kõikidel tõketel ringi ratast ümber tõkke, iga ringiga lähemale, seni kuni rahulikuks jäi. Kui kõik tõkked näidatud olid siis ta lõdvestus jälle ja oli mõnus uuesti.
Võtsin üles rahuliku traavi, ta oli hea - ei tea kas siis kummi tõttu või niisama.
Need suulised teevad ta suust heaks, muidu on ta räme puulõug :S see suht jama värk, säärt ka ei tunne :S nooo, anna olla mis poni noh.
Kui stekk käes on , siis on hea. Katsun nüüd mitte hetkel kannustega sõita, stekiga ainult.
Vihma hakkas sadama ja ma võtsin galloppi. Ühest jalast 2 ringi ja teisest samapalju ja siis ruttu sammus talli.
Natsa märjaks saime , aga mitte oluliselt. Jätsin ta boksi.
Siis tegin ta boksi ära ja koju.
7 juuni, Esmaspäev
Läksin talli , olin eelmisel õhtul koolisõidu tähed meisterdanud ja hakkasin kohe platsile neid panema, mõõdupulk käes ja mõõtsin maad. Britt sõitis Ikuga, Iku on ikka räige püss küll :D mingi rämedalt põdes käru :D
Siis võtsin Fiku, täna oli raskem trenn. Ilm oli hirmus soe kah, sõitsin skeemi ja ratsastasin. Ta hakkab juba tasapisi ratsmesse tulema, ma ise olen seal seljas mingi plönn, :D noo häppens, pm voldi peal on kõik hea , aga nii kui ennast ära unustan tuleb ratsmest välja. Maitea, ma ei suuda teda seal all eriti ka hoida, ta on säärest väga kõva :S suht jama nii sõita, oh saaks ta juba OMETIGI säärde :D
Ei , tegelikult on ta säärest jummala hea, No veska ponidest on ta ikka rohkem säärdes kui Tetris ja sellised. Aga sellest mis ta on jääb väheks, Britt istus ise ka selga, ütles et on küll räige puulõug ja säärest pekkis aga peab hakkama saama.
Sõitsin täna oma A1 skeemi ka, A18 jääb siis homseks, KURAT KÜLL , mul on kõikk sassis nagu puder ja kapsad :S pole varem kahte skeemi korraga õppinudki, praegu võiks ju õppida aga vaat mis ma teen :D kirjutan blogi, et teie lugejad saaksite seda lugeda :D tegelt hetkel, ei tea keegi seda blogi veel :D polegi seda kellelegi lugeda andnud.
Hiljem viisin Fiku koplisse ära, Eti on nii kuri poisiga :S mingi ennem läksin koplisse ära tooma siis räigelt tigetses :S ahjaa, me panime nad täna kokku teistega... Suht poisid hoiavad eraldi ja tüdrukud kiusavad neid. Pole hullu, küll varsti lepivad ja hakkavad karjana elama.
Igatahes, siis viisin Fiku koplisse ja võtsime Sandy ja Etu koplist ära.
Sandy läks täna siis uude perre. Britt sõitis mingi viie ajal teda ära viima.
Ma siis hakkasin bokse tegema, tegin Fiku oma ära ja Stoori oma, aga kuna mul miskit teha ei olnud siis tegin Ignise oma kah ära. Valasin vett kah boksidesse ja nooh, egasmidagi, aeg oligi seal et koju :)

































































































No comments:

Post a Comment