Friday, June 11, 2010

Pesupäev ja kapude tegemine & koolisõidu võistlused.

Neljapäev.
Läksin mingi üheks alles talli. Suht külm oli minnes, aga kohele jõudes oli soe.
Läksin tuppa, lebotasime ming eeh... kolmeni ?
Vaatasime jälle Wife Swappi :D:D kus tuli välja et ühe poeg on tulnukaas!! urr :D suht hull kui sulle öeldakse, ou kle, ma olen selgeltnägija, a seda et su poeg on tulnukas:D
Siis mingi kolm-neli, ma arvan et neli läksin koplisse. Võtsin Fiku, tulin ratsa tagasi . Tegin koplil ees mingi päitsetega ja sadulata kaks ringi traavis, tulin maha viisin boksi.
Ilm oli täiega soe.
Tõin toast shampooni, hakkasin Fiksut pesema. Britt õlitas oma varustust. Kuradi lambad :S said öösel talli, SITTUSID KÕIK KOHAD TÄIS ja peksid talli segamini. Noooo hea on et me kolmapäeval enamus asju ikka ära koristasime sealt, ma ei kujuta ette mis siis oleks alles jäänd noh :S:S
Tallipõrand on nii libe et murra või kondid.
Siis pesin Fiksut. Seebitasin ta sisse, nõme shampoon, mõeldud valgetele koertele aga ei aita :S
Peab vist ikka selle fairy'ga pesema. Phäh :S
Noooo ja britt pani hooletult mu shampooni kah, niiet see jooksis tühjaks, Wuuhuu :S
Siis lasin voolikuda Fiksiku puhtaks jaa kahe tekialla talli. Ilm läks pahaks :S vihma hakkas ka sadama :S
Siis tuli Aive, ma palusin tal kapud ära teha.
Okei, hakkasime värkima. Fiks jummala tõmbles , suht jura on värkida nii :S
Aga no said tehtud, määrisin kabjaõliga ka sisse. See teeb ta kapud nii kenaks :)
Ja siis viskas Britu iss mind Paide ära.
NELJAPÄEV, VÕISTLUSPÄEV
Läksin eemm... poole kaheksaks talli. Britt magas, mingi peksin ta üles. :D . Läksin fiksiku juurde. Tõstsin teki maha, vaatan FAKKK KUSELAIGUD :S nõmeee :S
noo hakkan puhastama. Britil oli seda valgete hobuste pleki eemaldit aga see no eriti ei aitanud.
Panin kõik asjad treikusse ja siis laadisime Fiku ka.
Aive sõitis minuga särkku. Kohale jõudes oli mingi parkimis jama noo :S suht nõme.
Siis kohale, registratuuri ja patsikumme otsima.
Laenasin kellegilt ja tegin mingi jummala lambid patsid :D
Täitsa koledad tulid :D
Mingi saja aastapärast siis platsile ka, Fiks oli rahulik. Hakkasin Britiga koos soojendama. Alguses oli kange, aga sõitsin teda välimisele ja siis lõdvestas ka. Galloppi tõusis ilusti võrreldes sellega mis tavaliselt, galloppis isegi suutsin teda ratsmel hoida :) Wuhuuuu, saavutus mulle :)
noo tegelt ka, ma pole ühegi hobusega , okei Kegumsi ja Aaresega, aga nad on ju nii kerged. Pole nagu üldse ratsmes suutnud hoida. Okei, ega see ka mingi super värk ei olnud, ikka tuli välja.
Tegelikult on Fiks jummala super, ma ise olen nagu mingi sitahäda noh :D
ok, ma ei viitsi soojendusest rääkida. See oli suht hea tegelt.
Igatahes, siis tuli minu aeg minna platsile.
Eelringid olid ümber platsi, kohtunikud olid autodes.
Ma mõtlesin et Fiks jummala tõmbleb ja läheb lolliks nendele, aga ta isegi ei vaadanud neid. Oli ilusti all, mitte liiga all, aga parasjagu. Okei, sisse sõit. OMG MIDA MA TEEN???? NII VILTU!!
Okei, peatus. WHÖÖÖÖ, liigub :S
Nii , kaared, enamvähem okei. Keskliin, wuhuu, viltu123, volt ... mm ? norms i guess? .
Teine volt liiga all, vertikaali taga :S säärt vähe :S
Ookei, siis kaar, unustasin sisemisele painutada.
Samm, hea? ratse lõdvaks, unustasin et seal tuli natuke lasta, lasin täiesti lõdvaks. Fiks lasi ninaga pm vastu liiva . Omg :D
aga kohtunikele see meeldis, seal oli kirjas et tubli! näitasid täpselt kuidas ettealla lõdvestatakse :) selle eest siis 7 - E kohtunikult.
Galloppi tõste, nooo ! EI TÕUSE :S
tõusis, vale jalg :S teeem :S
parandan, õnneks õigesse jalga :)
Volt, lopergune :S
tropp olen :S ise keerasin oma skeemi persse :S
no tead, fiku võiks VABALT neid harjutusi 7metele ainult sooritadagi. Ta oli tõesti hea, aga ma ei sõitnud piisavalt säärega peale, seega läks ta kohati liiga alla või siis oli impulssi vähe :S
Aga vaatamata sellele , mina olen jummala uhke oma protsendi üle, Skeem A18 ja 58% :)
Poni esimene koolisõit ikkagi.
Siis hakkas vihm. Olime Reelikaga mingi 1-2 tundi puuall. Ootasime ja jalutasime kuni teine sõit hakkas. Kui soojendama hakkasin, sadas sellist padukat. Ma olin lihtsalt ligumärg :S Fiks oli ka kange.
Okei, minukord. Fiks on kange, müristab ja lööb välku. WUHUU, BEST ILM EVER!
Noo skeem läks PERSE :S täiesti. Peatuse ajal, ajas tagumiku vihma poole, sest selline padukas oli.
KUJUTATE ETTE! MU SKEEMI AJAL KUKKUSID VIHMA PÄRAST TÄHED PIKALI!
MILLEST ME SIIS RÄÄGIME :D VÕIMAS VIHM!
kurb, väga kurb
Niikui ma ära sõitsin siis pm lõppes ära
No ei põeks :s kusjuures enne minu sõitu ka ei olnud noh :s
Wuhuu :s
Protsent häbiväärne sellise skeemi kohta, ka ainult 58 :S hirmus värk
Masetsen nüüd nurgas, kuid ma olen oma väikse fikuga täitsa rahul :) ta oli kõige pisem ka seal võistlusel. Ja kindlasti ennast ületanud. katsun nüüd Prääxult need pildid ka kätte saada, siis näete miuke vihm oli ;D jõõõhkerr

1 comment: