Thursday, June 24, 2010

Kolmapäev - ratsastuspäev

Esmalt läksin Stooriga.
Tegin 5-10 minti sammu ja siis vabaratsmega traavi.
Seejärel juba nõudlikumalt traavi. Stoori on päris huvitava sammuga, pikk samm:D
Nojah, eks ma ole Fiku sammuga juba päris ära harjunud.
Carms käis ise ka seljas, proovis kuidas on.
Stoori on hobune, kes oskab pm kõike aga teeb ainult siis kui õigesti nõutakse.
Kui valesti nõuda siis ta kas ei tee või teeb nii nagu sa talle käskluse annad. Ehk siis segaseid käsklusi anda ei saa.
Mul oli temaga päris palju pusserdamist. Asi oli totaalselt minus.
Loogish,
INIMESED , Pole mõtet öelda et oh kui halb hobune oli ja blablablaaaa nagu ma olen NII paljudest blogidest lugenud ja kuulnud jutte.
Asi ei ole enamasti hobustes, vaid sõitjates.
Kõik hobused oskavad, kui õigesti nõuda.
Sessuhtes põhialus on mul olemas, aga nüüd on vaja sinna peale ehitama hakata.
Ja õppida on oi kui palju veel ees.
Tegime sellist harjutust , et latid on 4m raadiusega ja 8m diameetriga voldil.
4 latti, ja tuleb tulla neid galloppis.
Ehk siis tuleb palju koondada, et üldse suure hobusega 8m volti sõita galloppis ja samalajal ka latte tulla.
Tundub lihtne või mis?
Aga proovige ise järgi ;)
Mul küll see nii kergelt ei tulnud ;)
Siis peale seda tegime ka latiharjutust, mis oli mõeldud , et ta koondaks kavalettidel sammu.
Seejärel ka penerolil võimlemine.
Trenni lõpuks olin täiesti läbi :D Õppida on tohutult, kõik asjad tulevad no niiiii valesti välja.
Seejärel võtsin Fiku.
Samamoodi alustasin 5-10 minti sammu. Ja siis vabaratsmega traav.
Ja siis nõudlikum traav.
Ta oli paremale poole täitsa normaalne , vasakule jälle kangutas.
Ma juba kipun arvama, et ma teen vasakule sõites ise kehaga midagi teisiti?
Siis hakkasime tulema traavikavalette, mis olid mõeldud sammu pikemaks sõitmiseks.
Selleks pidin ta hästi alla saama.
Fikuga tundusid asjad vähe lihtsamad, võibolla sest ma olen temaga harjunud ja tean kuidas ta mulle vastab säärele ja ratsmele ja üldse.
Galloppis tegime jälle seda voldi harjutust.
See tundus ka lihtsam Fikuga :P
Eitea, vb väiksem hobune.
Siis peneroli harjutus ja läksimegi koju :)

No comments:

Post a Comment