Tuesday, June 29, 2010

Laupäev - hüppetrenni päev

Nonii, olime tõkked ka ära paigutanud teisiti ja tahtsin siis väga hüpata.
Alguses oli Pipsul väike photoshoot Stooriga, tegin põllul ka sammu, Fiks oli eest totaalselt rõve jälle ja säärest oli ka khmm...
nookei, läksime platsile.
Võtsin ratsastussteki ka kaasa ja kõigile neile kes nüüd silmad punni ajasid et
MIIDA SA HÜPPAD meetrise piitsaga?
Teile teadmiseks;
Stekki (no piitsa, vahetpole) kasutan ma ainult sääre pikenduseks, ehk siis kui vaja siis sipsan otsaga.
Ma ei löö sellega, ei karista tõrkumise eest ega muu põhjus et ma peaks seda kasutama kõvasti lüües.
Pikk ratsastus stekk ei ole selleks et sellega karistada vms et äkki hobune kardab vms et võtame äkki veel püstipidi kätte ka ja midagi sellist (ärge imestage, tunnen selliseid)
See on ainult säärepikenduseks!
Nonii, kui ma sellega nüüd ühelepoole sain kirjutan trennist;
Pani ka kannused, ma muidu kannustega ei sõida, ainult võistlustel aga seekord siis sellepärast, et tõkked olid uued ja ma ise ka põdesin neid täitsa.
Alguses sõitis Carms Stooriga ja ma soojendasin Fikut, ta oli juba parem siis.
Galoppi kavaletipeneroli tulles oli ta juba päris okei.
Ta ei põdenud ise ühtegi tõket , ma sõitsin säärega peale ja ratsmega et ta ei saaks kuhugi minna ja oli super, noo tõsiselt, ta juba täitsa päästab ka kui mina vigu teen.
Mida ma teen päris palju...
Mul on tekkinud uus halb harjumus, seda varem ei ole olnud - ehk siis hüppepeal ühele poole mitte nagu kallutada aga no olla viltu ühele poole mitte otse.
Ja loomulikult hobune maandub ju sellesse jalga ja vajub sinna poole sisse ka kui viltu olla...
Veel mis mul on probleemiks, see et Fikuga peab paljupalju välimise ratsmega ka sõitma ja välimise säärega.
Tihti jääb seda väheks või unustan sootuks välimise sääre.
Tõkked kuhu lähen peale ise enesekindalt ja sõidan peale ja välimine säär+ratse õnnestuvad normaalselt aga näitseks viimane tõke - kast
ma ise põdesin seda tõket ja lootsin et oh trenn nii hästi läinud , äkki hüppa nüüd
aga mis ma tegin,
välimist ratset polnud ollagi toetamas et ära ei saaks vajuda ja säär oli ka liiga nõrgalt.
Läksin hoopis ette ja lootsin et ehk hüppab.
Vot ikka ei hüppa küll.
Kui uuesti tulles ilusti välimist hoidsin ja säär oli ka peal siis läks kenasti üle.
Praegu kirjutades tundub küll et lihtne asi , aga no miks ma nii ei tee?
Olen ikka jahupea küll :S
Veel on mul loll komme kui hobune läheb alla siis ise etteronida, no tore on , et Fiks päästab. Kui ei päästaks olen all ju ka :S
Seega tuleb kõik asjad seoses selle poniga istaku vigadest.
Ma tõesti ei saa aru... Poni oli ju vahepeal ühes päris tuntud eesti tallis, kas seal oli siis ka asi selles??
Minul hüppab see poni küll täiesti normilt kui ma ise ei situ ära miskit.
Ah müüdaks uusi istakuid, ma ostaks kohe paartükki kokku,
kuna ei müüda, seniks tuleb siis vaeva nägema hakata.
Õnneks on mul hea treener , kes on kannatlik ja suudab ära kannatada kõik mu lollused ja sealjuures juhendada mida ma teen valesti ja kuidas teha õigesti.
Voot nii.
Ahjaa, Waterblue toodi kah meile. Carms sõitis taga.
Ja Pipsu pani mulle nime; Turtšik :D hahaha, norms
või siis Turtles... :D

No comments:

Post a Comment