Thursday, October 21, 2010

Good, better, the best.

Jamh,
reede siis oli Fiks suuht ,,tore'' :S mingi väga närviline. Maastikul käisin üksi, lund sadas. Suht mõnnss oli va see et ta mingi koguaeg närvas. Fine noh, ei teinud eriti välja ja hiljem rahunes maha. Siis oli selline Winter Wonderland tunne juba.
Jõulud (Y)
Laupäev, the best maastik ever
käisime siis nimelt tehikal.
Ledsime endale uue liivaplatsi :D nüüd me siis teame kus trenni hakkab tegema, võrkpalli platsil ofc.
Ma oleks almost puusse lennand, kuna ma hüppasin üle mingi oksri orsmhting mis seal oli ja puu oli ees ja mina mõtlesin minna ühele poole, Fiku teisele. Tore on et selga jäin :D
Suht külmund tunne oli, jalad väga ei funkanud. Lihtsalt rippusin ns kaasa.
Fiku oli küll awsome, rahulik , kindel ja uudishimulik.
Isegi pinki kus lumi peal oli ei põdend. Ei midagi :) Näitad ja läheb - nagu võistlushobune peab olema. Njaa, ainuke asi oli mingi väike lint mis võrkpalli platsil maasoli.
Sellepeale võttis neli jalga õhku ja üles. PÕNEV ;)
Ma arvan et ma ehmatasin rohkem kui tema .
Vee peale oli reaktsioon et, lähmeLähmeLÄÄÄÄHMEEE!!!!!
tore on et vees püherdamisega ei lõpetanud. Hirrrrmsasti üritas vee poole vedada ja sealt juba siis keset järve.
Whatever.
Pühapäev.
Masendav.
Totally. Ei, ta oli suht norm aga säärest võiks parem olla. Tegelt on ta hea ju, aga alati saab paremat.
Ilm võiks küll parem olla. Pointlesssss nii ju :/
Briiittuuuuu, kao õue - SÕITMA. :D
Tahaks ikkagi väääääga vahekal võistlema minna...
agaa jahh...


..
...
tore on.
.



Eijah, sügismasendus



veerandilõpumasendus.




:S





.
!

No comments:

Post a Comment