Thursday, August 26, 2010

F PONY

Hellooo mu armsad lugejad .
Esiteks,
Pügasime Fiku jalad paljaks ja perse peale F tähe. Ta on üüüli kiuut :):) F pony
Teiseks
Britil juhtus tukaga ,, VÄIKE'' õnnetus .... ta nüüd mingi rõvetukk
Kolmandaks
Annemai laenab mulle nüüd hakamoore ja ta on nendega palju parem kui muidu.
Seega AITÄH annemai ;)
Neljandaks
EHK kui saab siis Vändrasse nv
Viiendaks
Vist ei lähe vändra kuna rauajama :S:S:s ma NIIIII loodan et homme saab ikkagi Aadi tulla
Kuuendaks
Maastikul üleeile oli ta külll pääääris paha
Seitmendaks
Täna oli ta jälleüüüli hea
Kaheksandaks
Britt VB võistleb ka Fikuga, aga vist mitte
Üheksandaks
Fiku teeb endale igapäev mingi PORIVANNE ja teda on väga tore puhastada
Kümnendaks
Minule kuulub nüüd Nikon3000
Üheteistkümnendaks
Ma üldse ei jakkkksssaa blogida
Kaheteistkümnendaks
Ma VÄGA tahaksin blogida
Kolmeteistkümnendaks
ma nüüd hakkan pilte laadima
siis näete kaaa

No comments:

Post a Comment